W Banku Spółdzielczym w Barcinie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Ponadto możesz złożyć skargę na dostępność produktów i usług, zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Każda opinia jest dla nas cenna.
Reklamację/skargę na dostępność produktów i usług możesz złożyć:
- osobiście w dowolnej placówce Banku, w formie pisemnej lub ustnej do formularza zgłoszeń;
- telefonicznie na numer telefonu (52) 383 27 11;
- listownie w formie pisemnej na adres siedziby Banku – ul. Kościelna 8, 88-190 Barcin;
- elektronicznie – poprzez system bankowości elektronicznej lub pocztę elektroniczną (bank@bsbarcin.pl);
- elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-93450-61670-IBJBB-29 w ramach usługi e-Doręczenia.
Szczegółowe zasady składania i rozpatrywania reklamacji i skarg na dostępność produktów i usług określa załączona poniżej Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji, skarg oraz wniosków w Banku Spółdzielczym w Barcinie.